محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

پیاده‌روی 9 و 10 آبان

نهم و دهم آبان هم به پیاده‌روی رفتم. نهم آبان به پادکست طنزپردازی که در نوشته قبلی معرفی کرده بودم گوش دادم که در مورد رضا عطارن بود. شخصیت جالبی دارد و فرد باهوشی است. اگر کار‌های عطاران را می‌پسندید توصیه می‌کنم این پادکست را از دست ندهید. اطلاعات جالبی گیرتان خواهد آمد.

پیاده‌روی دهم آبان هم به چیزی گوش ندادم. مسیر رفت را با همسرم صحبت می‌کردم و در مسیر برگشت یک متن انگلیسی را ترجمه می‌کردم و در خیابان در حالی که سرم توی گوشی بود پیاده‌روی می‌کردم. چند بار هم نزدیک بود با عابران برخورد کنم.

روز‌های جالبی را پشت سر نمی‌گذارم. ذهنم به شدت درگیر مسائلی است که گفتن ندارند. این روز‌ها هم می‌گذرد مثل همه روز‌هایی که گذشت.

نقطه مشترک روز های خوب و بد اینه که هر دوتاشون بالاخره میگذرن... 

همینطوره که می‌گید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan