محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

چطور زندگی خود را اندازه می‌گیرید؟

دوست دارم بدانم دیگران، چطور زندگی خود را اندازه می‌گیرند؟ منظورم اندازه‌گیری از هر لحاظ است. اندازه‌‌گیری اینکه در یک بازه زمانی چقدر در شغلتان پیشرفت کرده‌اید؟ ارزیابی میزان بد بودن یا خوب‌بودن عادت‌های روزانه. اندازه‌گیری کمیت یا کیفیت روابط‌ و... هر چیزی که قابل‌اندازه‌گیری باشد منظورم است.

اصلاً باید این چیزها را اندازه گرفت؟ اگر آری، چگونه؟ دوست دارم روش شما را بدانم. فرایند را می‌نویسید؟ نتایج را نگاه می‌کنید؟ اگر مایل بودید در قسمت نظرها کمی در مورد این موضوع صحبت کنیم.

امم صرفا اندازه گرفتن با عدد که نیست . میشه خود الانتو با خود پارسال این موقعت بسنجی

درسته منم منظورم عدد نبود. ولی خب یه متر و معیاری باید باشه که بگیم ما بر این اساس از سال قبل‌مون بهتر شدیم یا بدتر شدیم؟

اگه دوس داشتین درمورد روش خودتونم بگین لطفا

ببخشید که دیر جواب میدم. باشه چشم. تصمیم دارم یک مطلب در همین مورد بنویسم.

راستی یادم رفت بگم. تشکر برای اون مطلب مذکور

قربون شما!

سلام یادمه یه مطلب از خود شما اگه اشتباه نکنم خونده بودم درمورد اهمال کاری که می‌گفت باید حتما یه روش ارزیابی مثلا آخر هر هفته داشته باشید. پس آری!

ولی من متاسفانه خیلی ارزیابی نمی‌کنم جز اینکه ببینم چقدر از برنامه‌م یا عادتای خوب و بدو انجام داده‌م یا نداده‌م؛ با تیک زدن

یعنی راه دیگه‌ای‌ام بلد نیستم

فوقش بجز این، نظرخواهی از دیگران درمورد کارم که خیلی هم با دیگرانِ صاحب‌نظری در ارتباط نیستم

سلام. اره منم موافقم با اینکه باید ارزیابی کرد. دوست دارم ببینم دیگران چطور این کار رو انجام میدن. مرسی که نظر خودتون رو بیان کردید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan