محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

توییتر

توییتر دومین شبکه اجتماعی بود که باهاش آشنا شدم. وقتی که فیسبوک بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی داشت،با توییتر آشنا شدم وبیشتر وقتم رو توی این شبکه اجتماعی میگذروندم، توییتر کاربرانی داشت که اکثرا اسم و عکس واقعی خودشون رو نمیذاشتن روی اکانتشون و به خاطر همین ناشناس بودن خیلی راحت خیلی حرف ها رو میزدن، فحش میدادن، از هر چیزی میگفتن. فیسبوک جای شسته رفته ای بود، خیلی ها توش بودن، اما مشکل اصلی آشناها بودن و اونایی که تو دنیای واقعی میشناختمشون. اون موقع به اصطلاح میگفتم آدم نمیتونه تو فیسبوک پاشو دراز کنه. منم دلم میخواست حرف بزنم، یعنی یه حرف هایی بزنم که هیچ کجا نمیشد نوشت، عضو توییتر شدم و روزی بیش از 100 توییت میزدم و توش از هر چیزی میگفتم.بعد از مدتی بخاطر مشغله ها و کارهایی که برام پیش اومد توییتر رو دی اکتیو کردم، اما همیشه توییتر برام یک شبکه اجتماعی حرفه ای و تاثیر گذار  بود. بعد از سربازی یه اکانت به اسم خودم درست کردم و سعی کردم مثل یه اکانت رسمی توش توییت بنویسم. البته تو توییتر جریاناتی اتفاق میوفته شاید هر کسی از این شبکه اجتماعی خوشش نیاد، فقط به این دلیل که عده ی خاصی جذب این جامعه مجازی شدن.

چیزی که بیشتر از هر چیزی در توییتر نظر منو جلب میکنه حضور افراد معروف و شخصیت های مهم در این شبکه اجتماعیه. از طرفی روز به روز به تعداد افرادی که عضو این شبکه میشن داره اضافه میشه. در توییتر با یک هشتگ میشه خیلی ها رو از یک رویداد  با خبر کرد ویا خیلی از رویداد ها رو پیگیری کرد. خیلی راحت میتونید حرفتون رو به گوش افراد مختلف برسونید. به نظرم لازمه که هر شخصی یک اکانت توییتر داشته باشه و عضو این جامعه مجازی بشه. شما برای خیلی از کارها میتونید از توییتر استفاده کنید، برای تجارت، برای آگاهی و برای هر کار دیگه. 

من دوس دارم همه یه اکانت توییتر داشته باشن تا این جامعه مجازی هر روز کامل و کامل تر بشه و فقط محل تجمع یه عده با تفکری خاص نباشه. من دوس دارم از توییتر برای یادگیری استفاده کنم. دوست دارم توییت های علمی بخونم و اگه بتونم توییت های علمی بنویسم. شما میتونید هر حرفی رو بزنید و خونده بشید. امیدوارم روزی محدودیت دسترسی روی این شبکه اجتماعی برداشته بشه تا همه بتونن از این سرویس استفاده کنن.

متوجه شدم که اول گفتم فیلتر هست و اینستاگرام نیست دیگه!
بعد اون کلمه محدودیت منو یاد محدودیت کاراکتر انداخت و بیانم طوری بود که تفکیک نشد از منظور شما و هر دو مفهوم!
انقدر برای ادبی نوشتن بعضی چیزا دنبال نکته سنجی هستم گاهی همینطوری نا خود آگاه کلمه های هم رده و معنا موازی رو میچینم و حرفم رو میزنم :|
در مجموع متوجه شدم و اولش هم اشاره کردم، اون محدودیت دوم رو خودم اضافه کردم.
بله بله. من بد متوجه شدم ☺
مسخره ترین قسمتش همین فیلتر بودنشه ! با وجود فیلتر بودنش ولی بیشتر سران مملکت اکانت دارند و حسابی ام میشه گفت فعالند
سلام من هیچوقت توییتر نداشتم حتی نمیدونم محیطش چه شکلیه ...
واقعا دلیلشم نمیدونم...
الانم که فیلتره امیدوارم باز شه ...تنها جایی که فعلا میصرفه براش فیلترشکن روشن کنی یوتیوبه
به نظرم حتما امتحان کنید.
یوتیوب که من کلا توش زندگی میکنم :))
و هنوز به این دارم فکر می‌کنم که شبکه‌ای مثل اینستاگرام چرا فیلتر نیست ولی فیسبوک و توئیتر هست البته میدونم ولی شما هم بگو نمی‌دونه که داستان نشه برامون! :| محدودیت توئیتر (همون توییتر) نکته خوبیه که آدم حتی میتونه باهاش تمرین کنه حرفها رو تو قالب کوتاه بزنه و تو همون قالب کوتاه بتونه انتقال پیام کنه.
منظور من از محدودیت، محدودیت دسترسی بودا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan