محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

بهبود برخی از مهارت ها در خودم

تصمیم‌ گرفتم که برخی از مهارت‌ها را در خودم توسعه بدهم و به سراغ برخی  از مفاهیم برویم که پیش از این چندان نسبت‌ به آنها آگاه نبودم یا اینکه توجهی به آنها نمی‌کردم.

برای اینکه سنگ بزرگ برنداشته باشم از این مهارت‌ها شروع می‌کنم:

1. بهبود و توسعه درست نویسی با مطالعه‌ی کتاب‌های آموزشی

2. آشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مطالعه درسنامه‌های سایت متمم

3. بهبود و توسعه زبان انگلیسی با مطالعه‌ی مقالات انگلیسی

فکر نمی‌کنم کار سختی باشد. به نظرم می‌توانم برای هرکدام از این کارها زمانی در طول روز در نظر بگیرم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan