محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

پیاده‌روی : 6 آبان

دیروز به هم به پیاده روی رفتم. با یک پادکست جدید آشنا شده بودم به نام طنزپردازی. کمی‌ که گوش دادم برایم جالب به نظر رسید. اپیزود چهلم: خداحافظ رابین را گوش دادم که در مورد زندگی رابین ویلیامز بود. گوینده آنقدر شیرین و طنزگونه تعریف کرد که بسیاز لذت بردم.

با اینکه دانستن زندگی رابین ویلیامز چیز خاصی به من اضافه نمی‌کند اما نحوه بیان و طنزپردازی گوینده برایم دلچسب بود.

چیز زیادی برای تعریف کردن برایتان ندارم. اما پیشنهاد می‌کنم پادکست‌های طنزپردازی را گوش دهید.

احتمالا امروز و فردا به پیاده‌روی نمی‌روم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan