محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

15 آبان 1400

خدا را شکر از میزان درگیری‌های ذهنی که داشتم به مقدار زیادی کم شد. این چند روزی‌ را که ننوشتم، بغیر از جمعه به پیاده‌روی رفته بودم. در طی پیاده‌روی بیشتر فکر کردم و چیزی گوش ندادم و متاسفانه چیزی برای ارائه ندارم.

در  حال سرو سامان دادن به وبسایت رسمی ام هستم. البته از عبارت وبسایت رسمی اصلا خوشم نمی‌آید ولی فعلا کلمه جایگزینی برای آن پیدا نکرده‌ام. به هر حال اگر به آنجا هم سر بزنید باعث خوشحالی است.

حرف زیادی برای گفتن ندارم. سعی می‌کنم برای نوشته‌های بعدی دستِ پر خدمت برسم لبخند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan