محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

گرین نایت - شوالیه سبز

اول از همه بگویم این فیلم در دسته بندی فیلم هایی که نباید دید قرار می‌گیرد. فیلمی به غایت مزخرف، چرت، بی سرو ته و آبکی.

فیلم تدوین درست و حسابی ندارد. بعضی صحنه‌ها مثل گذشتن از جاده‌ای که هیچ اتفاقی در آن نمی‌افتد چند دقیقه طول می‌کشد.

شخصیت هیچ کدام از بازیگران فیلم مشخص نیست اصلا شخصیت پردازی صورت نگرفته است. حتی تیپ شخصیتی هم مشخص نیست. جوانک توی فیلم را توی چه تیپ شخصیتی دسته بندی کنیم؟ چون یکی دو جا شراب خورده است و یک نامزدکی هم دارد بگذاریمش توی گروه عیاشان و مفسدین فی الارض؟ به نظرم بهتر بود کارگردان به جای نمایش راه رفتن و نشان دادن درخت و جنگل شخصیت آن جوان بدبخت را برای ما روشن می‌کرد که ما به عنوان مخاطب بدانیم دلمان باید برای آن بیچاره بسوزد یا نسوزد؟

بعضی‌ها فکر می‌کنند وقتی می خواهند فیلم ببینند باید بروند اول در مورد فیلم اطلاعات کسب کنند و بعد با یک پیش زمینه فیلم را تماشا کنند. خیر عزیزان کارگردان اگر کارگردان باشد باید دنیای خودش را به وجود بیاورد و آدم در طول تماشای فیلم به دنیای فیلم پی ببرد.

سکانس‌‌هایی در فیلم وجود دارد که اصلا معلوم نیست برای چه هستند. منِ مخاطب مگر آمده‌ام فیلم ببینم که از سکانس‌های فیلم رمزگشایی کنم جناب کارگردان؟

کلام آخر اینکه وقتتان را با این فیلم تلف نکنید. من هم ترجیح میدم اگه قرار است کلماتم را مصرف کنم جای بهتری این کار را انجام دهم.

دنبال کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan