محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

معرفی فیلم صبح بخیر ویتنام

با تازگی فیلم صبح بخیر ویتنام را دیدم و چون فیلم خوبی بود خواستم به شما نیز معرفی‌اش کنم. صبح بخیر ویتنام یک فیلم کمدی به کارگردانی بری لوینسون و با بازی زیبای رابین ویلیامز است.  بری لوینسون را از مرد بارانی (Rain Man) میشناسم. و رابین ویلیامز را هم که محال است اهل سینما باشید و او را نشناسید.

صبح بخیر ویتنام بخاطر رابین ویلیامز خوب است. این مرد یک تنه فیلم را سرپا نگه داشته. رابین خودش است، کس دیگر نیست، باز نمی‌کند، زندگی می‌کند.  بازیگر نقش آدرین کرونر در جایی می‌گوید که این نقش نزدیک‌ترین نقش تمام کارنامه‌ام به شخصت واقعی‌ام بوده است. استعداد فوق‌العاده‌ای که پایانش به خوشی نبود. 

آدرین کرونر (رابین ویلیامز) یک درجه‌دار نیروی دریایی است که استعداد خاصی در کمدی دارد و برای اجرای یک برنامه رادیویی برای سربازان امریکایی به و یتنام می‌رود. سربازان امریکایی مجذوب کمدی و شوخی‌های او می‌شوند این امر به مذاق مسئولان شبکه رادیویی خوش نمی‌آید. فیلم حضور کوتاه او با تمام دردسرها و ماجراهایی که برایش پیش می‌آید را در ویتنام به نمایش می‌کشد.  با این‌که فیلمی سفارشی است اما حضور رابین در آن باعث جذابیت و کشش خاصی است که تماشای آن را لذت بخش می‌کند.

این فیلم سینمایی شما را سرگرم می‌کند، می‌خنداند و گاهی باعث غمگین شدن‌تان می‌شود. به نظرم رسالت فیلم همین است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan