محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

بوک ترکر دانته

آیا دوست دارید میزان میزان مطالعه یا رفتار مطالعاتی خود را تحت نظر داشته باشید؟

آیا دوست دارید میزان مطالعه در هر ماه یا هر سال را به راحتی به دست بیاورید؟

آیا از اینکه کتاب‌های‌تان را نصفه ول می‌کنید رنج می برید؟

خانوم‌ها آقایان معرفی می‌کنم:

اپلیکیشن بوک ترکر دانته Dante

اگه بازم از این اپلیکیشن‌ها میشناسید بهم معرفی کنید :))

پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۲۲:۰۰ همطاف یلنیـــز

سلام سلام

من ماههاست که با طاقچه کتاب می خوانم

خب آنجا، کارنامه مطالعه هست. گزارش زمان مطالعه روزانه، هفتگی و ماهانه رو می بینی

علاوه بر کارنامه، قسمت قفسه ها، می تونی کتابهای خوانده شده ات رو ببینی یا

در قفسه نشان شده، کتابهایی که قصد خواندنشان را داری قرار بدی

.

البته من از اینکه کتابی رو نصفه نیمه رها کنم رنج نمی برم. خب لابد جذبم نکرده یا فعلا  به دل و ذهنم نمیشینه، شاید وقتی دیگر شایدم اصلا

.

برقرار بمانید و راضی

خب برای کسانی که کتاب های کاغذی هم میخونند این اپلیکیشن می‌تونه یه وسیله باشه که نمای کلی از مطالعه داشته باشن و میزان مطالعه رو بسنجن.

چه جالب، نمیدونستم همچین اپلیکیشن هایی هم وجود داره.

منم یه مدته دارم ازش استفاده می‌کنم. خیلی عالیه. به آدم انگیزه میده :)

خیلی خیلی ممنون

داشت عالی پیش می‌رفت که یه دفعه خورد تو ذوقم *فیلتر شکن  :(

اما وب و وبلاگتون عالیه خدا قوت

مخلصم. ولی می‌ارزه آدم ازش استفاده کنه. مطمئن باشید اگه ازش استفاده کنید پشیمون نمی‌شید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan