محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

روزهایی که پیاده روی می‌کنم

چند روزی می‌شود که غروب‌ها ساعت 6 تا حدود 8 به پیاده روی می‌روم. بعد از اینکه کرونا گرفتم تصمیم گرفتم این کار را اگر بشود هر روز انجام دهم. مسیر خاصی برای پیاده روی ندارم. به هر جهتی که آن روز حس و حالش باشد می‌روم. استخر لاهیجان البته محل خوبی برای پیاده روی است. در طی این دو هفته چند باری به آنجا رفته ام.

به طور طبیعی علاقه‌ای به ورزش و فعالیت‌های بدنی ندارم مگر اینکه از آن لذت ببرم. معمولا در طول مسیر پادکست یا کتاب صوتی گوش می‌کنم و اگر نکته جالبی یاد بگیرم آن را برای همسرم تعریف می‌کنم.  این کار پیاده روی را برایم لذت بخش می کند. پیاده روی همراه با یادگیری مطالب و موضوعات جدید برایم جذاب است. این کار برایم آنقدر جذاب شده است که اگر یک روز مقدور نباشد که انجامش دهم احساس می‌کنم روزم چیزی کم دارد.

فایل‌های صوتی که اخیرا گوش دادم فایل‌های رادیو مذاکره محمدرضا شعبانلی بود که مطالب خوبی را از آن‌ها یاد گرفتم.  پیشنهاد می‌کنم اگر وفت آزاد دارید حتما ابین فایل‌های صوتی را گوش دهید. هم در زندگی و هم در کار به دردتان خواهد خورد.

یک روز سعی کردم یک کتاب صوتی که از فیدیبو خریداری کرده بودم را گوش بدهم. رمان هزار خورشید تابان خالد حسینی بود. رمان را باید خواند این که کس دیگری برایم رمان بخواند چندان برایم جذاب نیست.

امروز قرار است یکی از دوستان دوران خدمتم را ببینم. ولی سعی می‌کنم اگر چیز جدیدی در پیاده روی‌هایم یاد گرفتم را با تگ روزهایی که پیاده روی می‌کنم منتشر کنم که شما هم بخوانید.

----

پانویس: دوستم زنگ زد گفت کاری برایش پیش آمده و رفته است کلاچای.

دنبال کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan