محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

وبلاگ نویس عزیز،فونتت را بزرگ کن

شما رو قسم به اون گوشیتون، به اون لپ تاپ و پی سی و تبلتی که باهاش مینویسید فونت نوشته‌هاتون رو بزرگ کنید. بیشتر وبلاگ نویس ها گله میکنند که چرا مردم دنبال نوشته های کوتاه میرن و نوشته های بلند رو نمیخونن. خب عزیزان یکم کار رو براشون راحت‌تر کنید.

یه عده هستن متن مینویسن مثلا شامل 10 تا پاراگراف طولانی با فونت ریز، خب مخاطب بیچاره اون مطلبو بخونه فقط یک ساعت باید به چشمش استراحت بده. این فونت وبلاگتون رو درشت کنید خواهشا. یکی برای اولین بار بیاد وبلاگتون با همچین صحنه ای مواجه بشه اصلا نمیخونه.

خیلی ها از گوشی برای خوندن وبلاگ ها استفاده میکن،که مشکل فونت ریز اونجا تازه بدتر هم میشه، مخصوصا اگه قالبتون ریسپانسیو نباشه.

وای دقیقا....

هر دفعه بهشون میگم

یه سریا که جواب میدن " دیگه همینه "

یه سری دیگه میگن " تو کامپیوتر شیفت و به علاوه رو بگیرین بزرگ میشه " 

من ////: 

اصلا دیگه حدیدا فونت ریز میبینم وب و نخونده ول میکنم

کار خوبی می‌کنید. چشممونو که از سر راه نیاوردیم. بعضی‌ها فراموش می‌کنند که باید به مخاطب احترام گذاشت. چیزای خوندنی کم نیستن.میریم سراغ افرادی که بهمون بیشتر احترام میذارن
نحوه بزگ کردن فونت نوشتاری برای بزگ نوشتن عنوان رو توضیح بدید ؟
ایشالا به زودی 
ممنون از راهنماییتون 
:)
خواهش میکنم. کمکی هم اگه از دستم بر میاد بگید راهنماییتون کنم.
من همیشه از این قضیه عذاب وجدان دارم
ولی با موبایل که پست بذاری نمیشه اندازشو درست کرد ( یا حداقل من نمی تونم ) 
حرف درستیه 
شما اگه قالب وبلاگتو عوض کنی درست میشه. هم یه قالبی باشه که ریسپانسیو باشه. هم اینکه فونت دیفالتش بزرگ باشه. اینجوری ما هم راحت تر مطالب شما رو میخونیم :)
یه جورایی فک می کنم مخاطب منم :)
نه با شخص خاصی نبودم. خیلی ها فونتشون ریزه. اذیت میشه آدم.
قالب من که زوم میشه با گوشی هم
ولی اونایی که زوم نمیشه با گوشی و فونتشم ریزه خیلی رو مخمه
گل گفتی بزرگوار 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan