محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

مثل صدای جارو کشیدن اینجا

باز هم مدتی رفتم و پیدایم نشد. بعد مدتها آمدم سری به این وبلاگ بزنم. دلم برای وبلاگ نویسی تنگ می‌شود. خیلی هم تنگ می‌شود؛ اما نمی‌دانم چرا هر چند روز یک بار مقداری وقت به آن اختصاص نمی‌دهم. 

این چند وقت که نبودم... ولش کن اصلاً. این چند وقت که نبودم فهمیدم هرکس برای خودش هزار جور بدبختی دارد. توی این جمله بیشتر تأکیدم روی «هرکس» است. شاید بگویم همه بهتر باشد.

امیدوارم یک روز حال همه ما خوب شود.

ای کاش این احترام رو میذاشتی به مخاطبت که مجبور نشه علنی نظر بنویسه

حس خوبی نیست که اجباری میخوای کامنت بگیری

دوست ناشناس من، گزینه ارسال نظر به صورت ناشناس در قسمت کامنت‌ها فعاله. بعدشم قربونت من بعد از چند ماه اومدم دو جمله نوشتم، کامنت اجباری مخاطب به نظر شما برام مسئله است؟

همینو در نظر داشته باشیم، کمتر به هم گیر میدیم، بیشتر به هم رحم میکنیم

موافقم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan