محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

پیاده‌روی 27 و 28 مهر

بیست و هفتم  و بیست و هشتم مهر هم به پیاده روی رفتم. اینکه بعد از پیاده روی چیزی ننوشتم بخاطر این بود که نمی‌دانستم چطور آنچه یادگرفته بودم را بیان کنم. این دو روز در طی پیاده‌روی مثل قبل پادکست گوش ندادم و مقداری از زمان آن را به گوش کردن  موسیقی اختصاص دادم. همان مقدار کمی که پادکست گوش کردم همان گفتگوی شعبانعلی بود و دکتر شفیعی که هنوز هم تمام نشده. راستش باید این پاکست را نشسته گوش داد و نکات را یادداشت کرد. چون حوزه برندینگ برایم جدید است و اطلاعات زیادی در موردش ندارم، نوشتن در مورد آن کمی برایم سخت است.

البته بگویم من از نوشتن در مورد این موضوع صرف نظر نکرده‌ام، فقط احساس می‌کنم که اگر به شکل موضوعات قبلی آنچه فهمیده‌ام را یادآوری کنم و آن‌ها را بنویسم نوشته‌ام چندان به درد نخواهد خورد.

این‌ها را نوشتم چون سعی می‌کنم به نوشتن درباره موضوعاتی که هنگام پیاده‌روی یاد می‌گیرم متعهد باشم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan