محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

پیاده‌روی 1 آبان

امروز هم به پیاده‌روی رفتم ولی به چیزی گوش ندادم. باید به موضوعاتی فکر می‌کردم و با خودم دو دوتا چهار‌تا می‌کردم.تصمیم‌هایی گرفتم و برنامه‌هایی داشتم که باید برای اجرای ‌اون‌ها یه مدت بیشتر کار کنم. تا امروز با این که مشغول کار‌های مختلفی بودم اما احساس می‌کنم زمان بسیاری از زندگیم تلف شده. اما از این به بعد دیگه اینطور نخواهد بود.

به صورت جدی تری وبلاگ نویسی خواهم کرد و امیدوارم دوستان جدیدی اینجا پیدا کنم. وبلاگ نویسی یکی از شیرین‌ترین ‌کارهاییه که می‌تونم انجام بدم و واقعا از انجام‌ دادنش لذت می‌برم. 

یک سری مهار‌ت‌ها هم باید یاد بگیریم که تو پیشبرد اهدافم بهم کمک می‌کنه.. قبل از یادگیری باید اونایی که الان تو ذهنم هستند رو روی کاغذ بیارم و یادداشت کنم.

کار‌های زیادی دارم که نوشتن اصلی‌ترینشون بحساب میاد.

سلام : )

انشاءالله توی همشون موفق باشی.

+اگه خواستی یه بیوگرافی از خودت بزار:)

سلام. ممنونم علیرضای عزیز.
حتما قسمت درباره من رو تکمیل خواهم کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan