محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

پادکست خوب معرفی کنید

اگر پادکست خوبی گوش می‌کنید لطفا به من هم معرفی کنید. رادیو مذاکره محمدرضا شعبانعلی بسیار ارزشمند است ولی آدم گاهی دوست دارد تنوعی ایجاد کند و به حرف‌های دیگران هم گوش بدهد.

دیروز هرچقدر گشتم که یک پادکست خوب پیدا کنم تا موقع پیاده‌روی گوش کنم چیزی پیدا نکردم. زمانی که کرونا گرفته بودم پادکست رواق را گوش می‌دادم. (اگر می خواهید ببینید چیست در کست باکس یا گوگل سرچ کنید رواق)  آن هم پادکست خوبی است ولی بعید می دانم موقع پیاده‌روی بشود به چنین پادکستی گوش داد. چون از آن مدل‌هاست که آدم دوست دارد با دقت گوش کند و کمی هم در موردش فکر کند.

به هر حال پیاده روی دیروز از نظر آموزشی چندان مفید نبود، بخاطر همین گفتم از شما درخواست کنم تا اگر پادکست یا فایل صوتی خوبی سراغ دارید برای گوش دادن به من وسایر خوانندگان وبلاگ معرفی کنید. شاید یک قسمت از وبلاگ را به این موضوع اختصاص دادم.  معرفی پادکست خوب هم می‌تواند موضوعی برای نوشتن باشد برای روز‌هایی که نمی‌دانم چه بنویسم.

منتظر پیشنهادات شما در بخش نظرات هستم. پیشاپیش ممنون

دنبال کردن

سلام

اهل پادکست گوش دادن نیستم اما چند شب پیش پادکست های نیوفولدر رو شروع کردم و برام جالب بودن. البته برای زمان پیاده روی توصیه شون نمیکنم. بهتره یه جای آروم و در حال سکون بهشون گوش بدید.

سلام عین صاد عزیز. ممنون از پیشنهادت.
 اگه موضوع پاکست رو هم بهمون بگی و کمی در موردش توضیح بدی خوشحالمون می‌کنی. میدونم میشه در موردش سرچ کرد. ولی اونی که گوش کرده نظرش خوندنی تره.
وبلاگتم دیدم به نظر خوندنی اومد. به لیست وبلاگ هایی که دنبال می‌کنم اضافه ش کردم تا سر فرصت بخونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan