محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

مطالب وبلاگ فعلا حذف شدند

در راستای سر و سامان دادن به این وبلاگ که نمی‌دانم چرا انقدر برایم عزیز است و دست از سرش بر نمی‌دارم، تصمیم گرفتم همه مطالب قبلی را به وضعیت پیش نویس ببرم تا از میان آن‌ها مطالبی که به نظرم ارزش منتشر شدن دارند را دوباره منتشر کنم. شاید هم پاراف‌شان کردم و چیزهایی هم به آن‌ها اضافه کردم. 

البته فکر نمی‌کنم کارم به کسی بر بخورد. چون بعد از اینکه برای مدت‌ها اینجا ننوشته‌ام بعید میدانم این وبلاگ مخاطبی هم داشته باشد. امیدوارم در روزهای آینده این وبلاگ جان تازه‌ای بگیرد و تبدیل به جای بهتری برای نوشتن‌های گاه و بیگاه من شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan