محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

روز اول زمستان 1400

مدتی است که در این وبلاگ چیزی ننوشتم. پیاد‌ه‌روی‌های روزانه کم و بیش پابرجا بود اما در این مدت آنقدر درگیر مسائل مختلف بودم که دیگر دل و دماغی برای نوشتن نبود. البته منظورم دلی نوشتن است. نوشتنی که برای خود آدم باشد و دلیلش تنها نوشتن باشد.

امروز هم چون به پیاده‌روی نرفتم و در خانه ماندم خواستم چند خطی بنویسم. سعی می‌کنم از این پس بیشتر بنویسم.

در این مدت دو کتاب خواندم. یکی داستانی بود. البته داستان کوتاه از احمد محمود به نام زائری زیر باران و دیگری کتاب کارخانه محتوا اثر جو پولیتزی( یا پولیزی).

هر دو کتاب‌های خوبی بودند. کتاب محمود بسی غم‌انگیز و سیاه بود. اما قلمش را بسیار دوست دارم.

کتاب کارخانه محتوا هم به نظرم به درد کسانی که در زمینه محتوا و بازاریابی محتوایی فعالیت می‌کنند خواهد خورد.

فعلا حرف زیادی برای گفتن ندارم. امیدوارم به زودی محتوای خوبی برای ارائه در اینجا پیدا کنم.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan