محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

خرید کتاب 3 آبان

بعضی وقت‌ها هوس کتاب خریدن که به سرم می‌زند نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم. سایت سی بوک هم همیشه با تخفیف‌های خود این وسوسه را تشدید می‌کند.

امروز هم از آن روزهایی بود که هوس کرده بودم کتاب بخرم.به سراغ سایت سی‌بوک رفتم و دست خالی هم برنگشتم.

کتاب‌هایی که از سی بوک خریدم

این لیست کتاب هایی است که امروز از سی‌بوک خریدم و چند روز دیگر به دستم می‌رسد. 

لذتی که در خرید  کتاب‌ هست در هیچ خریدی نیست.

منم خیلی عاشق کتاب خریدن هستم. البته ترجیح میدم تو کتاب فروشی ها قدم بزنم و کتاب انتخاب کنم و بخرم اینطوری بیشتر بهم مزه میده :) 

اون که آره. اصلا خرید فیزیکی کتاب یه چیز دیگه است. منتها خدایی سی بوک تخفیف های خوبی میده. دیگه آدم از یه سری لذت ها میزنه چیزای دیگه به دست بیاره. با تخفیفاش میشه کتاب‌های بیشتری خرید :))

به به :)

اخیرا خیلی کتاب میخواستم بخرم ولی خب هنوز یه دونه نخونده دارم؛ نه اونو میخونم نه کتاب جدید میخرم :|

من اگه بین کتاب خریدن‌هام فاصله بیوفته احساس می‌کنم یه چیزی تو زندگیم کمه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan