محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

تقدیم به آنکه هست!

همه ی آدم ها یکجور نیستند، خودتان هم میدانید! و ما باید دوستانمان را از میان این آدم ها انتخاب کنیم. بعضی ها هستند که وقتی حالت خوب است، وقتی شادی،وقتی که غمی توی دلت نیست و سرپا ایستاده ای کنارت هستند و دوستت دارند، اما همین که پایت لغزید و زمین خوردی جای اینکه دست هایت را بگیرند و بلندت کنند تو را به حال خودت رها میکنند و میروند تا یکی را پیدا کنند که همیشه سر پا ایستاده باشد و هیچ وقت زمین نخورده باشد، اما بی خبر از اینکه آدم ها همیشه زمین میخورند و  ما زمانی برایشان مانند یک دوست خواهیم بود که تنها به تماشای زمین خوردنشان نایستیم و یاریشان دهیم.
اما میان همین  آدم ها بعضی ها هستند که انگار همیشه هستند، توی دلهره هایتان، توی غم ها و دردها و زمین خوردن هایتان.  وقتی سر در گم میشوید تمام سعیشان را میکنند تا کمکتان کنند، انگار خدا آنها را برای مراقبت از شما فرستاده تا همیشه کنارتان باشند و تنها نباشید. این آدم ها انقدر با معرفتند که حتی وقتی شادیهایتان را هم با آنها قسمت نمیکنید از شاد بودنتان لذت میبرند. دمشان گرم!
اگر توی زندگیتان چنین آدم هایی هستند دست هایشان را ببوسید و تمام محبتتان را خرجشان کنید! آنهایی که توی سختی ها کنار آدم میمانند برای همیشه میمانند!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan