محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

بیان متروک

بیان حس یک زمین رها شده را به من می‌دهد که صاحبش ولش کرده و رفته و هرکس یک گوشه‌ای را برداشته است و برای خودش خانه‌ای ساخته و من هم یکی از این آدم‌ها هستم. می‌ترسم از روزی که صاحب زمین با لودر و غلتک، با یک حکم در دستش بیاید و بگوید من زمینم را می‌خواهم شما هم باید از خانه‌های‌تان بروید. چند روز فرصت دارید وسایل‌تان را جمع کنید، بعدش می‌خواهیم این خانه‌ها را با خاک یکسان کنیم. 

چرا بیان را ول کرده‌اند به امان خدا؟ کسی می‌داند؟

سلام 

منم برگشتم به وبلاگ نویسی 😊

سلام. الان به وبلاگتون سر زدم دیدم نوشتین بسته شده :( به نظر من آدم اگر می‌نویسه در درجه‌ی اول باید برای خودش بنویسه. اینکه دیگران چی فکر می‌کنن و چی می‌گن به خودشون مربوطه. به نظرم وبلاگ نویسی فرصت بزرگیه برای بهتر شدن و نباید بخاطر حرف دیگران این فرصت رو از خودمون بگیریم.

راستش قبلا هم بعضی از کاربرا چالش گذاشتن در مورد همین مشکلات بیان و یه سری فعالیت هایی کردن

 

که در نهایت به نتیجه خاصی نرسید، یه جلسه حضوری برگذار شد و کل قضیه ماست مالی شد

 

در کل کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده نه!

 

پست جالبی بود مثالی که زده بودین کامل حق مطلب رو ادا کرده بود D:

خوب اینا اعتقاد دارن که وبلاگنویسی دیگه دوره اش تموم شده و سرمایه گذاری تو این کار بی فایده هست

ولی به نظر من اینطور  نیست. وبلاگ نویسی هیچ وقت کم اهمیت نمیشه.  امیدوارم یه فکری به حال اینجا بکنن.

میشه درباره دامنه و هاست توضیح بدی یکم

من این مدت خیلی به وبلاگم وابسته شدم و اگه از دستش بدم ضربه بزرگی میخورم.

سلام.
دامنه که همون آدزس سایته. مثلا http://mrashouri.com 
این دامنه‌ایه که من برای خودم خریدم و سالانه بابتش یه پولی می‌دم. خرید دامنه رو تو گوگل بزنی آپشن زیاده. من از ایران سرور خریدم.
هاست هم یه فضایه مثل هارد کامپیوتر که می‌تونی سایت و داده‌های سایت رو توی اون بارگذاری کنی. هاست رو هم باید خریداری کنی. بهتره بگیم اجاره کنی. چون ماهانه یا هر چند ماه باید بابتش پول داد.
با استفاده از وردپرس که رایگانه و یه قالب رایگان می‌تونی خیلی راحت یه سایت داشته باشی. بدون نیاز به کدنویسی.
 ولی پیشنهاد می‌کنم بیشتر در موردش سرچ کنی تو گوگل اطلاعات زیادی در مودرش هست.
کلید‌واژه هایی مثل : ساخت وبلاگ با وردپرس یا ساخت سایت با وردپرس رو سرچ کن.

به نظر من فقط میان هاست و دامنه رو تمدید میکنن و میرن تا سال بعد :))

چقدر بیان میتونست قوی کار کنه ولی نمیکنه!

آره ظاهرا همین‌طوره :))
واقعا. اون اوایل که اومده بود خیلی حس خوبی می‌داد. البته هنوزم از خیلی از ارائه دهنده‌های وبلاگ بهتره و این متروک بودنه حس بدی میده.

من هر چی پیام می دم بهشون دریغ از یک پاسخ

بلاگفا عالی پاسخ می ده

ولی اونم اعتباری بهش نیست متاسفانه

نه از اون که یک بار زخم خوردیم. بهترین کار اینه آدم برای خودش دامنه  و هاست بخره اگر تو وبلاگ نویسی جدیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan