محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

بیانیه‌ کوتاه برای شروع دوباره -1 شهریور

از آخرین باری که در اینجا مطلب منتشر کردم زمان زیادی گذشته است. نه اینکه از نوشتن فاصله گرفته باشم، اما درگیر کار‌هایی بودم که استرس و فشار آن حوصله‌ای برای نوشتن مطلب برای وبلاگ نمی‌گذاشت. اما برای خودم گاه و بی‌گاه می‌نوشتم. در واقع لذت نوشتن هرگز برایم تکراری نشده است.
به هر حال باز هم تصمیم به نوشتن دارم و به نظرم نوشتن، هرچند بی‌نظم و گاه و بی‌گاه از هرگز ننوشتن بهتر است. از امروز سعی می‌کنم دوباره نوشتن در این وبلاگ دوست داشتنی را شروع کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan