محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

بلاگفای لعنت شده

بلاگفا با این روشی که پیش گرفته داره با دست خودش قبر خودشو میکنه. من که دیگه حتی یک لحظه هم تو بلاگفا نمینویسم. اگر شما بدونید این سرویس وبلاگ دهی چقدر مزخرف و ابتدایه هرگز ازش استفاده نمیکنید.

بلاگفا انقدر بدبخت شده که حتی به کاربراش اجازه نمیده لینکهای وبلاگ بیان رو توی وبلاگشون بذارن.

بدبختی و فلاکت بلاگفا رو وقتی میفهمید که از این سرویس وبلاگ دهی استفاده کنید. انقدر مزخرفه و امکانات ابتدایی و پیش پا افتاده ای داره که اگه یکم با سی ام اس های مختلف اشنا باشید حالتون از این سرویس وبلاگ دهی بهم میخوره.

من که دیگه هرگز سراغ بلاگفا نمیرم، و رسما از شما دعوت میکنم که بلاگفا رو برای همیشه ترک کنید. مطمئن باشد هرچقدر دیرتر این کارو بکنید بیشتر ضرر میکنید.

--------------

20 مهر 1400

چقدر از دست بلاگفا عصبانی بودم. یادمه کل مطالبی که تو وبلاگم داشتم رفته بود رو هوا. البته فقط من نبودم. برای همه اینجوری شده بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan