محمدرضا عاشوری

وبلاگ نوشته‌ها و روزنوشته‌های محمدرضا عاشوری

اینستاگرام فارسی

نقدهای زیادی بر اینستاگرام فارسی، یا پست های اینستاگرامی ایرانی ها وارده، شاید خیلی از این نقد ها رو توی توییتر یا تلگرام خونده باشید که با شوخی بیان شدن، اما یه چیزی که واقعا حرص ادمو در میاره و احتمال میدم خیلی از شماها هم از این موضوع بدتون بیاد گذاشتن متن در قالب عکسه. واقعا کار مسخره ایه که یه نفر تو پیج شخصیش یه دونه عکس هم از خودش نداره و فقط عکس هایی گذاشته که توشون جملات سنگین نوشته!!
تکسوگرافی کار جالبیه؛ من واقعا دوست دارم، اما دوس دارم اگه از تکسو گرافی خوشم میاد برم یه پیج با همین موضوع رو فالو کنم، نه اینکه وقتی تایم لاین اینستاگراممو بالا پایین میکنم در حالی که هیچ پیج تکسوگرافی رو فالو نکردم فقط عکس نوشته ببینم. باز اگه طرف خودش اون عکس نوشته رو درست کرده باشه میگیم یه هنری به خرج داده، ولی اینکه بریم یه عکس نوشته ای رو از یه جای دیگه کپی کنیم زرتی پست کنیم تو اینستا به نظرم کار جالبی نیست.
حالا آدم گاهی میخواد حرفی رو بزنه یا مطلبی رو غیر مستقیم بیان کنه یکی دوتا تکسوگرافی هم لای بقیه عکسای اینستاش پیدا میشه، منظور من اینا نیست، منظور من اونایی که کلا نمیدونن اینستاگرام برای چی درست شده.
-------------
20 مهر 1400
 با گذاشت زمان خیلی چیزها تغییر کرده ولی از مزخرف بون اینستاگرام چیزی کم نشده.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این وبلاگ شامل نوشته‌های پراکنده‌ و روزنوشته‌هایی است که تصمیم گرفته‌ام منتشر کنم.

Designed By Erfan Powered by Bayan